GIVEAWAY Lil'Qarmaa DARI CIK FA



Hye you allz.. Jeng3x.. hari ni kan.. aku jalan dekat somebody taw.. Then ada satu contest.. Rasa cam nak join sebab menarik so aku pown join la contest ni.. Contest ni di buat oleh Cik Fa  untuk birthday dy next month... hehehe.. Happy Birthday Cik Fa.. Wah.. awal2 lagi da wish ea..

Erh2.. lupew plak.. hah korang nampak tak banner yang kat atas tu..  Ala yang ada model yang cuns melecuns tu.. Itu la Blogshop Lil'Qarmaa.. Aku tengok kat situ banyak la design shawl, blouse, kasut macam2 la yang ada kat blogshop tu CANTEK .. So kepada sesiapa yang berani menggayakan fesyen terkini boleh la ke Blogshop Lil'Qarmaa



Lawakan baju yang kat atas ni.. hahaha aku ni berhajat besar nak mempunyai baju yang cantik sebegini.. Dah la lawa.. Kalaw aku yang pakai mesti la lagi lawa kan.. Tengok orang la.. Aku pown lawa jugak.. Ish perasan pulak aku ni.. Ala bukan salu..


Dalam banyak2 shawl yang ad kat situ.. Aku tertarik dengan shawl yang ini sebab dy cantik.. Law gayakan dengan loose style shawl.. mesti cantik... Mmmm.. Gaya Hana Tajima pown lawa jugak kan.. Teruja plak nak pakai.. hehehe

 Adess.. Rambang mata la tengok yang cantik2 macam gini.. hehehe.. Ada tak orang yang baik hati yang nak tolong belikan dekat aku.. X dew duet la nak beli banyak2.. Ala lagi pown Blogshop Lil'Qarmaa tgh buat sale skunk.


 Okeyh ini blouse kiut,, Tapi aku tak sesuai la pkai blouse.. hehehe.. tapi aku just nak tunjuk kat korang la kan antara collection Lil'Qarmaa yang indah seindah nama nya.. hehehe..


Nak bagi tawu ni.. Sekarang ni Lil'Qarmaa tengah buat Year End Sale.. So why not bagi korang yang shukew berfesyen macam aku ni cepat2 pegi order sementara stok masih ada.. *_* 
Apa2 pown Lil'Qarmaa Collection mang best!




Kalau korang rasa collection Lil' Qarmaa ni cantek why not korang pegi website dorang. Klik je kat bawah ni :

Blog : www.lil-qarmaa.blogspot.com

Fan page facebook : www.facebook.com/pages/LilQarmaa/298963096782948

Kepada reader blog aku doa2 kan la kejayaan aku ea.. 
Kepada Cik Fa Happy Bithday!! 
Semoga panjang umor murah rezeki.
Amin
(^_^)

Ikhlas Dari :
 

1 comment:

Hye everyone.. kalaw ada sebarang pertanyaan sila la post kat sini ea..